poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Petycja w sprawie wycofywania kosmetyków marki Alterra + drogeria Hebe w moim mieście! :)

Witajcie :)

Najpierw może zacznę od bardziej optymistycznej wiadomości, a mianowicie: niedawno została otwarta pierwsza drogeria Hebe w moim mieście :).


źródło:http://www.retailnet.pl/Wspolna/Wiadomosci/2012/Sierpien/13/Jeronimo-Martins--drogerie-Hebe-na-Shopping-Center.aspx

Niezmiernie się z tego cieszę :). We wtorek będąc na kolejnym spotkaniu toruńskich bloggerek mam zamiar "pozwiedzać" :D.


źródło: http://www.rossnet.pl/Artykul/Alterra-poznaj-kosmetyki-tylko-z-Rossmanna,196137

Kolejna sprawa jest mniej przyjemna - wiele z Was zapewne wie, że niektóre produkty Alterra są wycofywane :(. Lepiej zacząć działać, niż potem żałować, dlatego w tej sprawia powstała petycja:


.. a także wydarzenie na FB:


Wycofananiu podlegają:
  • odżywka do włosów z morelą i pszenicą (moja recenzja tutaj, KLIK)
  • olejki: "Granat i Avocado", "Migdał i Papaja", "Limetka i Oliwa", "Pomarańcza i Brzoza" - bardzo żałuję, ponieważ nie miałam przyjemności ich wypróbować :(
  • balsam do ciała: "Pomarańcza i Wanilia"
Nie rozumiem jak można wycofywać kosmetyki z jedynej linii ekologicznej w sklepie :(, (no chyba, że jest jeszcze jakaś - oświećcie mnie). Nie wyobrażam sobie sprowadzać ich z zagranicy za pomocą znajomych, czy też przepłacać zapewne o 100% na allegro :(. Może zostaną wprowadzone nowe warianty, bądź zmienione zostaną opakowania czy składy - nie wiadomo :(.

Sprawę nagłośniły również m.in.:
Podpisz petycję i pamiętaj o weryfikacji!

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!

17 komentarzy:

  1. Nie mogę zrozumieć dlaczego wycofują te kosmetyki, a petycja oczywiście już podpisana.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej drogerii, u mnie ich nie ma. jestem ciekawa, jak Ci się tam spodoba, daj znać koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta drogeria jeszcze jest mało popularna :). Większość mieściła się w Warszawie i okolicach, teraz rozprzestrzenia się do innych miast ;).

      Usuń
  3. podpisałam petycję kilka dni temu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wycofują wszystkich olejków. Napisałam do Rossmanna i odpisali mi. Wycofują limonkę i awokado. Zostawiają brzozę i migdały. Na szczęście coś zostaje. Mam nadzieję, że zaczną wprowadzać nowe produkty i więcej cięć asortymentu Alterry nie będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ani nie kupowałam kosm. Alterry

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku , bardzo szkoda tych kosmetyków Alterry ;( Bardzo lubiłam te kosmetyki ;)

    Blog wygląda bardzo fajnie. Może obserwujemy ? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwujemy??? :)

    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie kupuje kosmetyków w drogeriach tradycyjnych tylko w necie, ale fakt jak jest już coś fajnego to likiwdują;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę i słyszę o takiej petycji

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz mój wpis :) Nie życzę sobie komentarzy zawierających reklamę.
Zapraszam ponownie na mojego bloga ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...