sobota, 23 czerwca 2012

25% zniżki w Drogerii Natura + darmowe próbki: Johnson's Baby & Mega Krzem

Cześć ;-) Dziś od razu przechodzę do rzeczy :P.

Jeśli jeszcze nie wiecie, w czerwcowej Claudii jest zniżka do Drogerii Natura, możliwa do wykorzystania do końca czerwca. Oprócz tego można wygrać kosmetyki marki Kobo.

Zdjęcia gazety:



Oprócz tego w czasopiśmie pojawił się artykuł "24 PRZYKAZANIA zadbanej kobiety", gdzie ja - jako włosomaniaczka zwróciłam od razu uwagę na 'włosowe przykazania' :P.


Generalnie nic odkrywczego, ale chyba pierwszy raz czytam w kolorowym piśmie, aby zachęcano do nieużywania odżywek i masek z silikonami. Zwykle takie gazety są napakowane reklamami, 'cudownymi' i profesjonalnymi specyfikami, które nas odmłodzą, ujędrnią i co każdy sobie życzy :P.

Dla włosomaniaczek godny uwagi jest również artykuł z pięknymi fryzurami :) - "Warkocz nie taki zwykły".














Darmowe próbki Johnson's Baby można zdobyć wchodząc tutaj KLIK. Próbki mogą być wysłane tylko raz w roku na jeden adres. Widziałam na blogach, że wiele dziewczyn je miało - mam i ja :P. Chociaż przesyłka leży u mnie już od ponad miesiąca ;).

Przyszły do mnie pocztą zapakowane w kartonik, poniżej zdjęcia:



Jeśli chodzi o Mega Krzem - wystarczy, że polubicie ich stronę na Facebook'u KLIK, a następnie wyślecie swoje dane do wysyłki na podany adres. Na przesyłkę czekałam na pewno ponad miesiąc. Pełnowymiarowe opakowanie ma 60 tabletek i starcza na 60 dni kuracji, jako próbkę otrzymujemy 20 tabletek.


W przypadku Mega Krzemu nie wiem czy promocja jest nadal aktualna :(. Wiem natomiast, że można zdobyć inne darmowe próbki od Avetpharm'y - ostatnio niektóre blogerki otrzymały do testowania suplement CelluOFF. Zdobycie próbek działa na tej samej zasadzie jak Mega Krzemu ;). Może zamówię, z racji tego, że pełnowymiarowe opakowanie CelluOFF kosztuje 129 zł.

That's all ;).

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!

6 komentarzy:

  1. Też mam te próbeczki :) krem pielęgnujący bardzo przypadł mi do gustu i chyba kupię pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie mam w planach kupować żadnego z tych produktów w pełnowymiarowym opakowaniu ;)

      Usuń
  2. fajnie, że napisali, żeby unikać silikonów, ale mogli też napisać, które to składniki... wątpię, żeby przeciętna czytelniczka Claudii potrafiła je zidentyfikować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. fakt, ale jest wiele ciekawskich (jak JA :D), którzy potem zajrzą do Internetu ;-)

      Usuń
  3. Mam pytanie...czy w związku z zamówionymi próbkami nie nękają Cię teraz reklamy tej firmy? (: w końcu mają Twoje dane, adres...wiadomo jak to jest np. z bankami :P korci mnie żeby zamówić te próbki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nikt mnie nie nękał ;) Jedynie - podczas zamówienia Mega Krzemu "lajkujesz" ich stronę na fb, a co za tym idzie: będą Ci się wyśwetlać ich najnowsze wpisy na twojej głównej tablicy. To tyle :).

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz mój wpis :) Nie życzę sobie komentarzy zawierających reklamę.
Zapraszam ponownie na mojego bloga ;).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...